2009. február 8., vasárnap

A fokhagymás Boursin

Kb tízévesen ettem először Franciaországban. Utána mindig kértem apukámat, hogy hozzon nekem Párizsból. Aztán kb hat évvel ezelőtt felbukkant a hazai hipermarketekben is, immáron borsos és lilahagymás kistestvére társaságában, 1500 ft-ért. Tudni kell, hogy egy ilyen csomag kb kétszeri evéshez elég. Néhányszor vettem, de azért nem mondhatnám, hogy mindig volt a hűtőnkben. Síelésekkor persze dőzsöltem: friss bagett, fokhagymás Boursin-nel, mennyei. Ma hazaérkező szuperjófej barátaimnak köszönhetően az imént nyomtam be három rozsos pirítóst ezzel a csodával megkenve. Mindenkinek ajánlom, aki nem ismeri! A kistesók sem rosszak (már még több verzió van), de én erre esküszöm.

1 megjegyzés:

  1. Tömlős krémsajt tálba kinyom, elmebeteg mennyiségű fokhagyma belepasszíroz, só, bors, és kevered, míg le nem szakad a karod. Boltit még nem kóstoltam, de ez nagyon finom :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?