2009. február 12., csütörtök

Why does my heart feel so bad

Voltunk ma az új orvosnál. Mindketten bementünk, bemutatkoztunk, elmondtuk, hogy miért szeretnénk fogadott orvost, megmutattam a leleteimet. Nagyon normális és jófej volt a pasi, megkérdezte mik a szüléssel kapcsolatos elképzeléseink, mik az elvárásaink. Beszélgettünk kb tíz percet, tényleg tetszett nekem. Egyszer csak beleszőtte a mondandójába, hogy nyilván ára is van annak, ha fogadott orvost szeretnénk, és közölte, hogy ő százezret szokott kapni. Beszéljük meg, gondoljuk végig, döntsük el. Mondtam neki, hogy négy héttel a szülés előtt már nem fogok ide-oda kapkodni, bőven elég, hogy orvost kellett váltanunk. Eléggé zavarba jöttem, be kell vallanom. Ott és akkor nem akartam ezt különösebben lereagálni. Utána Győzőt kitessékeltük és megvizsgált. Bébikénkkel minden rendben, zárt a méhszáj, méhlepény jó állapotban van, magzatvíz normális. Azt mondta, szerinte nem lesz nagy baba. Bár így lenne. Vizsgálat közben is kérdezgettem, válaszolgatott, nagyon rendes volt. A végén megkérdeztem mennyivel tartozunk, közölte, hogy tízezerrel. Kifizettük, két hét múlva kell menni újra (megint egy tizesért). Persze megint utólag durrant el az agyam. Jobban mondva nagyon nekikeseredtem. Szeretném a lehető legjobb kezekben tudni magunkat a szüléskor, mindennél fontosabb, hogy egészséges kisbabánk szülessen. És ennek úgy tűnik ára van. Csakhogy nem mindegy, mennyi az ára. Hiába akarjuk magunknak a legjobbat, jelen számítás szerint 150-200 ezer forintot kellene kiadnunk a szülésznőre és az orvosra, márpedig ez nekünk most nem fér bele. Még nem tudom mi lesz, megmondom őszintén. Tanácstalan és szomorú vagyok.

7 megjegyzés:

  1. Szia Virág!

    Privátban szívesen írok Neked arról, hogy én kinek mit fizettem, ha érdekel, meg hogy a szülés előtt én miket hallottam.

    VálaszTörlés
  2. Oké, érdekel, persze! A profilon keresztül lehet emailt küldeni?

    VálaszTörlés
  3. Passz! :-) barifelho@freemail.hu a címem

    VálaszTörlés
  4. Virág, nagyon szeretlek olvasni, és nagyon sok véleményem van, csak időm nincs, de ide muszáj írnom...Szóval azt hiszem nem vagyok egy pénzkidobós fajta (habár ezt a férjem cáfolná, de nekem van igazam :) de ez a legeslegfontosabb amire a föld alól is össze kell kaparni a pénzt. Mi sem voltunk bő lére eresztve, a Margitban szültem, és szívesen ecsetelem neked szóban, mert leírni nagyon hosszú, de sajnos mindenki csak pénzért cserébe törődik Veled és a picivel, és igaz mindig is tudtam, hogy nagyon fontos az "érkezés", de utólag jöttem rá, hogy még annál is fontosabb, mint gondoltam! Minden pénzt megér!Melyik kórházban fogsz szülni?

    VálaszTörlés
  5. Te vagy, Vera? :)
    Igen, én is úgy gondolom, hogy ne ezen múljon a dolog és nem szabad ezen spórolni! (persze ész nélkül szórni sem)
    Szt Imrében fogok szülni.

    VálaszTörlés
  6. Szia Virág, hát ezt meg hogy "szülted meg"? (mármint, hogy én vagyok...) :) Szt Imre jól hangzik, biztos fog neked tetszeni, már az eddigi ismereteim alapján..

    VálaszTörlés
  7. A beceneved volt a nyomravezető.. ;)
    De kellett egy kis idő, mielőtt beugrott volna.
    Hallom, Kis Buli már egyre akaratosabb... :))Apja panaszkodott... :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?