2009. február 28., szombat

Olvasószámláló

Így 2000 felett muszáj megállnom egy pillanatra és kérdőre vonni titeket.
Naponta kb 80-90 olvasó téved az oldalamra. Én összesen kb 30-ról tudok. Tehát vagy az van, hogy az a 20-30 ember megszállottan nézi a blogot naponta 4-5 alkalommal, vagy pedig - ami sanszosabb-: ZUGOLVASÓIM VANNAK!!!!!! Idegenek esetében ez nem zavar, de az annál inkább, hogy anno jópár emberenek elküldtük emailben az értesítést a blog születéséről, és alig valaki jelzett vissza, hogy köszöni, vette az adást. Rosszul esik, mert úgy érzem mégiscsak a bizalmamat fejeztem ki azok felé, akiknek elküldtem és legalább egy válaszemailre méltathattak volna. Ha már beavattam a személyes dolgainkba, akkor jól esne valamiféle visszajelzés. Vagy hogy líraiabban fejezzem ki magam: "Csak az olvassa versemet, ki ismer engem és szeret" Íme itt egy lehetőség a vezeklésre, meghunyászkodásra, szemlesütésre, esdeklésre, jóvátételre. (javaslom a megjegyzések címkére kattintást)

7 megjegyzés:

  1. Alap.
    Vállalok párszázat (kezdeti szerkesztgetések, formázások) plusz napi 3-mat.

    VálaszTörlés
  2. Mi a napi többször visszajárós kategória vagyunk... valamiért néha nem sikerül egyben elolvasni a bejegyzéseket. Mindig más dolgom akad. Simi

    VálaszTörlés
  3. Én lusta voltam mélt írni, de kíváncsi voltam a blogodra. Süti, ezért zugfan lett belőlem. Egyébként egy rendes fan árulta el a címet. GyalogBeja

    VálaszTörlés
  4. Simi, rátok nem vonatkozott a fenyítés :) azt meg nem is értem mi jöhet közbe.... :)
    Beja: ááá-háá, már megérte a zord bejegyzés, legalább egy olvasómról lerántottam a leplet! ;)Welcome!

    VálaszTörlés
  5. És engem se felejcsémánel...
    A 34 éves, aki imád

    VálaszTörlés
  6. Ja és szeretném megjegyezni, hogy nagyon dijjazom a családodról szóló képeket, mert igen kiváncsi lettem rátok (Ki ez a jófej család! :-)))
    És örömmel vennék néhány direct linket a médiasztár korszakodból, finoman megemlítve (éspersze csatolva) a "maciköpést".
    Kérem-igénylem...
    (addigcsináld még van időd, mer aztán itt a baba és azzal leszel tele :-)))))))))
    Na meg ölellek
    Pat

    VálaszTörlés

Mit szólsz?