2009. február 16., hétfő

Casting

Tegnap este a BAFTA díjátadó gálát néztük, mikor Győző odafordult hozzám: gondolkoztam-e már azon, hogy ki játszana engem, ha film készülne rólunk. Naná, hogy gondolkoztam: Reese Witherspoon. Nem is annyira, mert az arca olyan nagyon hasonlítana rám, hanem, mert van benne pajkosság is és drámai vonás is. Nagyon bírom, őt akarnám a szerepre.
Győző is egyből rávágta, hogy ő pedig Russel Crowe-t tartja alkalmasnak. Na, most Russel Crowe először és utoljára a Gladiátorban volt fekete hajú és normál testalkatú, azóta hullámos barna hajú hájpacni. Mindegy, mert Győző szerint nem úgy szól a játékszabály, hogy azt kell megtalálni, aki külső jegyeiben legjobban hasonlít ránk, hanem akivel tudunk azonosulni és szívesen látnánk önmagunkként. Nála még szóba került a fiatal Al Pacino, de az csalás, mert jelenleg 70 éves... Én felvetettem még az Irígy Hónaljmirigyes Győzőt is, de csak egy sátáni kacajra méltatta az ötletet.
Továbbmentünk: keressük meg a családtagjaink szerepére alkalmas hollywood-i sztárokat is. Néhány találat ezek közül:
Anyukám-Michelle Pfeiffer Apukám-Kevin Costner Anyósom-Linda Gray Apósom-Steven Spielberg (a kamera véletlen) Sógornőm-Katie Holmes Nagypapám-Alain Delon (csak szerényen) Nagymamám-Shirley Maclaine Mielőtt felkeresnénk az ügynökeiket, még tökéletesítjük a jelöltek listáját. Javaslatokat szeretettel elfogadunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?