2009. február 20., péntek

A kórházi csomag-para

Eddig halogattam. Egyrészt nem volt kedvem hozzá, lusta voltam, stb. Másrészt, ha össze lenne állítva, akkor már olyan lenne, mintha tényleg bármelyik pillanatban szükség lehetne rá. Márpedig még nincs!!! Ugye, nincs? Van a fórum, ahol csupacsupa márciusra kiírt anyuka verődött össze és élte meg együtt a kilenc hónapot. Na, ebben a márciusi fórumban eddig 13 (!!!) baba született meg. Ki tervezetten, ki váratlanul. Engem mindenesetre tök váratlanul ért az események ilyetén módon való felgyorsulása. Épphogy megkezdtem a 37. hetet, még három bőven hátra van. Múlt heti vizit szerint méhszáj tök zárt, baba tökjól van, fájások nincsenek, hasam még nem ereszkedett le, baba feje még nem illeszkedett be, az én fejem meg még nem püffedt fel-állítólag ez is egy jel. Szóval a világon semmi nem utal arra, hogy előbb szülnék, mint a kiírt dátum. (Sőt, én úgy érzem, tovább fogom hordani....)Mindenesetre ma kicsit ráparáztam a kórházi csomagra- a fórumos csajok miatt. Eddig tutira vettem, hogy a 40 hét, az 40 hét, de ezek után már -ha nem is bármelyik pillanatban-, de lassan szükség lehet rá. Nehezítések: 1.) még soha nem voltam kórházban, fogalmam sincs milyenek ott a körülmények. 2.) külön kell szülőszobai csomag, külön kórházi csomag, külön baba csomag. 3.) a szülésznőtől kapott listán szereplő tételek háromnegyed része még nincs meg (táskám sincs, amibe pakolhatnék, de egy szuperjófej könyvelőlány ígért egy bőröndöt, remélem komolyan gondolta...). Márpedig ma azonnal kellett volna ezt nagy ijedtségemben összepakolnom, hogy megnyugodjak, de sajnos be kellett érnem azzal, hogy néhány cuccot átcsoportosítottam egy polcra és mellé tettem a vásárolandó-beszerzendő tételek listáját. (Győzőt már telefonban felkészítettem, hogy kell menni még néhány gyógyszertár-DM-kört.) Jövő héten mindent kulcsrakészre kell pakolnunk, különben tuti összeomlok én is. Ps: Remélem a képet mindenki vágja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?